Dialog z technologią

Prace nad systemem rozpoznawania poleceń głosowych rozpoczęły się już w latach 50 XX w. W ostatniej dekadzie ta dziedzina rozwinęła się tak bardzo, że możemy sterować niektórymi urządzeniami za pomocą głosu. Do niedawna było to możliwe jedynie w obcych językach, ale naprzeciw temu wyszedł Asystent Google, który zaprezentował swoją polską wersję w lutym 2019.

Onet nadąża za światem

Portal Onet jako pierwszy pośród polskich wydawców, zaoferował odbiorcom możliwość korzystania z Asystenta Google do odsłuchiwania specjalnie przygotowanych 2-minutowych fleszy z newsami. Są one aktualizowane kilka razy dziennie, aby użytkownik był zawsze na bieżąco.

Kampania digital na zlecenie

Onet zwrócił się do nas z prośbą o przygotowanie kampanii informującej odbiorców o nowej możliwości, dzięki której mogą zapoznawać się z ich newsami. W ramach projektu mieliśmy stworzyć materiały autopromocyjne (wyświetlane w serwisach Onet), baner, który pojawił się w samej aplikacji oraz formaty na potrzeby social mediów (Facebook, Instagram, Twitter). Począwszy od koncepcji, przez storyboardy, dobór muzyki i wreszcie animację, zrealizowaliśmy projekt będący odpowiedzią na potrzebę zarysowaną przez Klienta.

Nasze projekty

W materiałach przedstawiliśmy współpracę Onet z Asystentem Google jako innowacyjną usługę, idealnie wpisującą się w tryb życia odbiorców. Dzięki zastosowaniu języka korzyści użytkownicy mieli możliwość dostrzec jej zastosowanie praktyczne. Chwytliwe hasło pomogło przyciągnąć uwagę. Grafikę utrzymaliśmy w stylistyce zgodnej z wytycznymi Asystenta Google nie zapominając przy tym o spójności wizerunku naszego Klienta.

To kolejna kampania digital dla portalu Onet, jaką zrealizowaliśmy od podstaw, sprawnie i w krótkim czasie dostarczając zarówno koncepcję jak i wszystkie materiały produkcyjne.

Na stronie 1000digital znajdziesz więcej przykładów naszych realizacji kampanii online. Zapraszamy do współpracy!