Dzień dobry rano

Onet Rano. to poranny program nadawany na żywo. Mobilne studio samochodowe, rozpoznawalni prowadzący i aktualne tematy – to w telegraficznym skrócie opisuje ten format. W ramach współpracy z portalem Onet mieliśmy za zadanie przygotować kampanię online, promującą specjalny odcinek programu. Gośćmi mieli być Sting i Shaggy.

Ekskluzywny wywiad

Wspólny album brytyjsko-jamajskiego duetu muzyków 44/1876 został wydany w kwietniu 2018r. Jesienią tego samego roku ruszyła trasa koncertowa po Europie. W Polsce planowane były dwa koncerty, a 21 listopada artyści mieli udzielić wywiadu dla Onet Rano. Naszym zadaniem było przygotowanie materiałów promujących ten odcinek programu.

Kiedy liczy się czas

Mieliśmy przygotować 3 rodzaje materiałów:

  • autopromocyjne, czyli wyświetlane w serwisach Onetu (sponsoring mobile, branding modułu pogodowego, rectangle, banner redakcyjny, sponsoring i screening)
  • dedykowane pod social media (animacja i post-reminder)
  • B2B (double billboard do serwisu Wirtualne Media).

Największym wyzwaniem okazał się deadline: brief dostaliśmy tuż przed weekendem, a kampania miała startować na początku tygodnia.

Bieg zespołowy

Potrzebna była mobilizacja całego zespołu. Dzięki sprawnie zaplanowanej pracy przy użyciu naszego narzędzia do zarządzania kampaniami Dizply oraz dobrej i szybkiej komunikacji z klientem kampania była gotowa pół dnia przed wyznaczonym terminem. Wszystko było przygotowane, żeby promocja mogła wystartować o ustalonej godzinie. I… wystartowała! Czego efekty możecie zobaczyć poniżej.

Spodobał Ci się ten projekt?

Na stronie 1000digital znajdziesz więcej przykładów naszych realizacji kampanii online. Polecamy!

fot. Salvador Ochoa